Gå til hovedinnhold

Personalmedarbeider

Da vår erfarne personalmedarbeider går over i pensjonistens rekker, søker vi hennes etterfølger.


SØK PÅ STILLINGEN

Arbeidsoppgaver

  • Ajourholde og bearbeide personaldata og lønnsendringer samt ta ut spørringer og rapporter i lønns- og personalsystem
  • Veilede og gi administrativ bistand til ledere og medarbeidere innen personalforvaltningsområdet
  • Saksbehandle, og arkivere personaldokumentasjon i sak- og arkivsystem
  • Administrere tilsettingssaker gjennom blant annet å tilrettelegge stillingsutlysninger i vårt rekrutteringsverktøy, følge opp kandidater og bearbeide informasjon til personalleder og tilsettingsråd
  • Forberede og tilrettelegge ved mottak av nyansatte og ved stillingsendringer blant annet gjennom å lage arbeidskontrakter, følge opp introduksjonsrutinen og registrere personaldata i Ptil sine systemer
  • Ta i bruk og forbedre IKT-løsninger innen personalforvaltningsområdet
  • Vedlikeholde og tilrettelegge informasjon til ansatte og ledere på Ptil sitt intranett
  • Innrapportere personaldata til offentlige myndigheter og Statens pensjonskasse
  • Andre administrative oppgaver innen personalforvaltningssområdet.             

Ønskede kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning innen relevant fagkrets. Lang og relevant erfaring kan kompensere for manglende høyere utdanning
  • Erfaring med tilsvarende oppgaver innen personaladministrasjon i offentlig eller privat virksomhet
  • Gode kunnskaper innen Agresso/UBW lønns- og personalsystem, Webcruiter, Ephorte/Elements eller tilsvarende verktøy
  • Gode kunnskaper innen kontorstøttesystemer som Microsoft Office
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Generelt gode IT- kunnskaper           

Personlige egenskaper

  • Nøyaktig og kvalitetsbevisst med blikk for detaljer
  • Serviceinnstilt
  • Evne til å jobbe strukturert og selvstendig.
  • Gode samarbeidsegenskaper og gode relasjonelle ferdigheter, både overfor ansatte og ledelse
  • Løsnings- og resultatorientert og motivert til å bidra til forbedring av prosesser og systemer innenfor personalforvaltningsområdet        

Vi tilbyr

  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver  
  • Gode muligheter til videre kompetanseoppbygging og egenutvikling  
  • Et godt tverrfaglig og sosialt miljø 
  • Lønn etter avtale 
  • Medlemskap i Statens pensjonskasse med gode pensjons- og forsikringsordninger 
  • Fleksibel arbeidstid 
  • Fadderordning 
  • Moderne IKT-løsninger 
  • Moderne og innbydende lokale 
  • Aktivt bedriftsidrettslag og gode treningsfasiliteter i og utenfor huset 
  • Hytte ved sjøen og på fjellet 

Søknadsfrist: 18. februar 2019

Våre ansattegoder

For mer informasjon om stillingen, kontakt:

Jan Arild Asbjørnsen

Organisasjonsdirektør
Tlf. (+47) 51 87 35 63 

Gro M.Galta
seniorrådgiver
Tlf. (+47) 51873243 


SØK PÅ STILLINGEN

 

Petroleumstilsynet (Ptil) skal legge premisser for og følge opp at aktørene i petroleumsvirksomheten holder et høyt nivå for helse, miljø, sikkerhet og beredskap og gjennom dette også medvirke til å skape størst mulig verdier for samfunnet. Til dette arbeidet trenger vi dyktige og motiverte fagfolk.

Staten som arbeidsgiver skal utnytte den fulle bredden i kompetansen til innbyggerne. Den statlige arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i samfunnet. Derfor blir alle kvalifiserte kandidater med ulik utdanning, arbeids- og livserfaring oppfordret til å søke jobb i staten.